مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:252022-12-29فرهنگي

رشته تخصصی چاپ در دانشگاه ایجاد می شود


مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد رشته تخصصی چاپ در دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ابراهیمی پنجشنبه در مراسم گرامیداشت و تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان همدان، اظهار کرد: سال گذشته در مراسم گرامیداشت صنعت چاپ همدان، موضوعی با عنوان استانی شدن اتحادیه های چاپ مطرح شد که برای پیگیری این موضوع ملاقاتی با رییس اتاق اصناف کشور داشتم و مکاتباتی انجام شد.

ابراهیمی با بیان اینکه استانی کردن اتحادیه چاپخانه داران همت ویژه ای را می طلبد، گفت: با احترامی که برای قانون در زمینه تشکیل اتحادیه ها دارم، صنعت چاپ یک صنعت ویژه، فاخر کامل و اکمل همه صنایع است و ارزش افزوده ای که به تمام صنایع می بخشد، صنعت چاپ است.

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه همگن شدن این صنعت با سایر صنایع چندان سنخیتی ندارد، تصریح کرد: موضوعی که صنعت چاپ در گستره کاری و مسائل مربوط به آن دارد، نمی توان آن را به صورت اختصاصی در حوزه صنعت یا فرهنگ قرار داد، چاپ فراصنعتی است که در همه حوزه ها تأثیرگذار است.

وی فعالیت صنعت چاپ را در چهار حوزه نشر، بسته بندی، تبلیغات و صنعتی عنوان کرد و افزود: باید با نگاه ویژه به صنعت چاپ در همدان، بتوانیم اتحادیه مستقل در استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته تخصصی چاپ در دانشگاه ایجاد می شود

رشته تخصصی چاپ در دانشگاه ایجاد می شود