مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 23:202022-12-29اقتصادي

سرمایه گذاران بهمیی صبور باشند/حرف های امیدبخش دادستان در خصوص صندوق حاشیه ساز


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاران صندوق حاشیه ساز بهمیی خواست تا صبور باشند.

- سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین جزییات پرونده سرمایه گذار بهمیی اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور را همه ما می دانیم مشکلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند و بخشی از مشکلات مربوط به نحوه مدیریت اقتصادی داخل کشور است.

وی ادامه داد: برخی ناشی از مشکل مدیریتی، برخی ناشی از قوانین حوزه اقتصادی که قوانین به روز نیست و همچنین اغتشاشات اخیر از طرف دیگر مشکلاتی ایجاد کرده و دیدیم که دشمن با یک هجمه تمام عیار در شرایطی که وضعیت اقتصاد در بعضی آیتم ها به خوبی پیش می رفت و شاهد کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی بودیم باعث ایجاد مشکل شد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از ساختارها در حال اصلاح بود که دشمن از آن واهمه داشت و شرایطی برای سودجویی خود ایجاد کرد.

مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی رغم همه هشدار های مختلف در خصوص منع سرمایه گذاری در موسسات فاقد مجوز با سودهای نامتعارف در حالی که بنگاه های دولتی ما یک وضعیت خاصی دارند و یک درصد خاصی از سود را به به زحمت می توانند فراهم کنند کسی ادعا می کند من ده درصد یا بیشتر به سپرده شما می دهم و در این مسیر از یک سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بهمیی صبور باشند/حرف های امیدبخش دادستان در خصوص صندوق حاشیه ساز

سرمایه گذاران بهمیی صبور باشند/حرف های امیدبخش دادستان در خصوص صندوق حاشیه ساز