مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:252022-12-29سياسي

امروز انقلاب اسلامی حتی در آمریکا هم دلدادگان زیادی دارد


سازمان هایی که داعش و جبهه النصره را ساختند، امروز افرادی را آموزش داده اند که به حرم اصلی صدمه بزنند، اما تمام توطئه های آنان به رشد و توسعه مکتب انقلاب اسلامی ختم می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس جمهور گفت: سازمان هایی که داعش و جبهه النصره را ساختند، امروز افرادی را آموزش داده اند که به حرم اصلی صدمه بزنند، اما تمام توطئه های آنان به رشد و توسعه مکتب انقلاب اسلامی ختم می شود.

انقلاب اسلامی جهانی شده است و دلدادگان زیادی در تمام دنیا حتی در خود آمریکا دارد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه امروز هشتم آذرماه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهدای فاطمیون، مجاهدین افغانستانی مدافع حرم برای پاسداری از حرم آل الله، در فاصله چند هزار کیلومتری از خانه خودشان حاضر می شدند و دارای استقامت بیشتری نسبت به سایر رزمندگان بودند و در هنگام سخت شدن نبرد، مجاهدین تیپ فاطمیون وارد عمل می شدند و نقش خط شکن را داشتند.

وی با بیان اینکه شهدای فاطمی، شهدای استقامت بودند، افزود: این افراد در طول عمرشان علی رغم تحمل مشکلات مختلف، مقاوم بار آمدند و چنان استقامت و ایستادگی در راه حق را تمرین کردند که توانستند عظمت عملکردشان در دفاع از حرم اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انقلاب اسلامی حتی در آمریکا هم دلدادگان زیادی دارد

امروز انقلاب اسلامی حتی در آمریکا هم دلدادگان زیادی دارد