مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:252022-12-29اقتصادي

شرایط وام 200 میلیونی مسکن روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از اعطای تسهیلات 200 میلیون تومانی برای مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی خبر داد.

- همه ساله به مناسبت گرامیداشت جانباختگان زلزله بم خانه های مقاوم شده روستایی در استان گلستان به بهره برداری می رسد در همین راستا امروز 86 هزار و صدمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده استان گلستان به صورت متمرکز در روستای نودیجه گرگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید محمد حسینی ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان شامگاه پنج شنبه 8 دی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: میانگین نوسازی بافت فرسوده در استان گلستان وضعیت مطلوبی دارد و سه درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه تاکنون با همت مردم بیش از 86 هزا رو 100 واحد مسکونی در استان گلستان نوسازی شده است، در شهرستان گرگان نیز بیش از 10 هزار واحد مسکونی نوسازی شده است، دولت نیز در این طرح 200 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصد با بازپرداخت 20 ساله و ضمانت زنجیره ای تقدیم مردم می کند و 13 درصد از سود تسهیلات وام مسکن روستایی را هم دولت می پردازد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اضافه کرد: از 228 هزار واحد مسکن روستایی در 933 روستای بالای 20 خانوار استان گلستان تاکنون 53 درصد از واحدهای مسکونی روستایی بازسازی و مقاوم سازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط وام 200 میلیونی مسکن روستایی

شرایط وام 200 میلیونی مسکن روستایی