مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:152022-12-29بين الملل

دیدگاه وزیر دفاع ترکیه درباره محورهای نشست سه جانبه مسکو


وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرکت در نشست سه جانبه دیروز در مسکو، گفت: بر لزوم حل مسئله سوریه به صورت فراگیر و با رویکرد جامع نگرانه در چارچوب قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردیم.

وزیر دفاع ترکیه در این باره ادامه داد: در این نشست درباره اقداماتی که می تواند به بهبود هر چه سریعتر اوضاع سوریه و منطقه و تضمین صلح، آرامش و ثبات منجر شود، بحث و تبادل نظر شد.

خلوصی آکار ادعا کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این نشست مطرح کردیم، مبارزه با تروریسم بود.

ما تاکید کردیم که به تمامیت ارضی و حق حاکمیت همه همسایگان مان به ویژه سوریه و عراق احترام می گذاریم و هدف ما تنها مبارزه با تروریسم است و هدف دیگری نداریم! وی سپس افزود: ارزیابی می کنیم اقداماتی که قرار است طی روزهای آینده انجام شود، به برقراری صلح و ثبات در منطقه و سوریه کمک جدی کند.

لازم به ذکر است که وزارت دفاع روسیه دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از برگزاری مذاکرات سه جانبه میان وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه وزیر دفاع ترکیه درباره محورهای نشست سه جانبه مسکو

دیدگاه وزیر دفاع ترکیه درباره محورهای نشست سه جانبه مسکو