مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 22:102022-12-29سياسي

جمهوری اسلامی ایران با وجود فرهنگ عاشورایی و علوی آسیب نخواهد دید


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که فرهنگ عاشورایی، علوی و همچنین مکتب حاج قاسم وجود دارد آسیب نخواهد دید.

- رودسر- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که فرهنگ عاشورایی، علوی و همچنین مکتب حاج قاسم وجود دارد آسیب نخواهد دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن حسن زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع شهر کلاچای با اشاره به فشارهای دشمنان علیه ملت ایران، اظهار کرد: آنها تلاش می کنند با تحمیل اراده خود ملت ما را به زانو درآورند اما هرگز موفق نخواهند شد.

وی پشتوانه قدرت جمهوری اسلامی ایران را داشتن ملت شجاع، بصیر و در صحنه دانست و افزود: تا زمانی که این ملت در صحنه است و در زیر چتر ولایت قرار دارند به این نظام خدشه ای وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ عاشورا و علوی عجین است، گفت: تا زمانی که این فرهنگ عاشورایی، علوی و مکتب حاج قاسم وجود دارد آسیب پذیر نخواهیم بود.

سردار حسن زاده، ضربه زدن به دین اسلام را هدف اصلی دشمن برشمرد و بیان کرد: هدف دشمن برداشته شدن پرچم های سید الشهدا و خیمه های عزای حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران با وجود فرهنگ عاشورایی و علوی آسیب نخواهد دید

جمهوری اسلامی ایران با وجود فرهنگ عاشورایی و علوی آسیب نخواهد دید