مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:452022-12-29سياسي

مردم در اصلاح و یا پیشبرد امور به دولت کمک کنند


به مناسبت فرا رسیدن حماسه ی نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم بزرگداشتی امشب با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن حماسه ی 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امشب با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد با تاکید بر نقش مردم در پیگیری و مطالبات خود، اظهار کرد: مردم باید روحیه مطالبه گری و پیگیری داشته باشند و از مقامات مسئول نسبت به احقاق حقوق خود و اجرای برنامه های آنان پیگیری های لازم را انجام دهند، این حق مردم است که ناظر بر مسئولین خود باشند.

وی افزود: در امر تصمیم گیری های درون کشور، مردم خود را دخیل کنند چراکه آن ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت امور در کشور داشته و دارند؛ در خیلی از اوقات مسئولیت پیشبرد کار ها تنها برعهده دولت نیست و مردم نیز باید به صورت مردمی در اصلاح و یا پیشبرد امور به دولت کمک کنند و نقش مهمی در این خصوص دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه بر حضور مردم در امورات کشور تاکید کرد و ادامه داد: اداره کشور را می توان به سمتی برد که حداکثر کار ها و اقدامات در کشور، مردمی تر شود و از مشارکت مردم در زمینه های مختلف از جمله تصمیم گیری ها به خوبی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در اصلاح و یا پیشبرد امور به دولت کمک کنند

مردم در اصلاح و یا پیشبرد امور به دولت کمک کنند