مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:452022-12-29اقتصادي

تحقق شفافیت گردش کالا با ثبت اطلاعات تولیدکنندگان در سامانه تجارت


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت موجب تحقق شفافیت گردش کالا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درویش علی حسن زاده عصر پنج شنبه در یازدهمین جلسه شورای مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهارکرد: ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت باعث تحقق شفافیت گردش کالا می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت باعث تحقق شفافیت گردش کالا می شود و هدف اصلی اجرای این طرح رصد به روز فعالیت واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد: گاهی برخی از واحدهای تولیدی از چرخه تولید خارج می شدند و ما از علت تعطیلی آنها خبردار نمی شدیم و اجرای این طرح باعث خواهد شد تا اداره کل صنعت، معدن و تجارت نظارت بهتر و دقیق تری بر واحدهای تولیدی داشته باشد.

حسن زاده افزود: اجرای این برنامه از انحراف تسهیلات اعطایی به واحدها جلوگیری می کند و این امر بهره وری از منابع و اعتبارات را ارتقا می دهد.

وی گفت: تمامی واحدهای صنعتی و معدنی باید ضمن ثبت در سامانه جامع تجارت و اخذ کد نقش و شناسه کالا، آمار تولید روزانه خود را هم در این سامانه ثبت کنند و واحدهایی که این اقدامات را انجام ندهند قطعاً دچار مشکل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شفافیت گردش کالا با ثبت اطلاعات تولیدکنندگان در سامانه تجارت

تحقق شفافیت گردش کالا با ثبت اطلاعات تولیدکنندگان در سامانه تجارت