مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:402022-12-29اجتماعي

نئور بهترین نقطه گردشگری اردبیل است


منطقه بکر و بی نظیر نئور بهترین و مطلوب ترین نقطه گردشگری است که با رعایت الزامات زیست محیطی باید شاهد رونق این منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در دیدار با رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اردبیل اظهار کرد: باید در ابعاد مختلف احیای دریاچه نئور با قابلیت های بی نظیر طبیعی و پرورش ماهی قزل آلا مورد توجه قرار گیرد که مشارکت شیلات، محیط زیست و منابع طبیعی در این بخش بسیار مؤثر و راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما تاکنون نتوانستیم از این نعمت الهی برای حضور گردشگران داخلی و خارجی استفاده کنیم که قرار است سرمایه گذار داخلی طرح های خوب گردشگری را در این حوزه اجرا کند که با همکاری و مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و مجوزهای صادر شده، می توانیم از منابع اقتصادی و درآمدزایی در این بخش بیشتر استفاده کنیم.

استاندار اردبیل ضرورت حل مشکل شهرک تخصصی آب و تأمین منابع آب پایدار به ازای هر هکتار واگذاری را یادآور شد و گفت: مجوز زیست محیطی برای توسعه صنایع غذایی در این بخش باید صادر شده و اصلاحاتی در این شهرک انجام شود.

عاملی به راه اندازی شهرک دامپروری در نیر، ضرورت رعایت الزامات قانونی و صدور مجوز زیست محیطی را یادآور شد و افزود: استان اردبیل از استان های محروم کشور است و توسعه مجتمع های گلخانه ای با رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نئور بهترین نقطه گردشگری اردبیل است

نئور بهترین نقطه گردشگری اردبیل است