مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:352022-12-29اقتصادي

307 طرح آبیاری کشاورزی در استان قزوین آماده اجرایی شدن است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 307 طرح آبیاری نوین کشاورزی به مساحت 11 هزار و 476 هکتار در این استان مطالعات آن به اتمام رسیده و آماده اجرایی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در پنجمین نشست ستاد سازمانی هماهنگی و پیگیری اجرای طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری استان قزوین با بیان اینکه 307 طرح آبیاری کشاورزی در استان قزوین آماده اجرایی شدن است اظهار کرد: این طرح ها برای اجرایی شدن نیازمند اعتباری حدود 500 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قزوین بوده که در صورت تخصیص عملیات اجرایی آن سریعاً آغاز می شود.

عطایی در خصوص عملکرد اجرای طرح های سامانه های نوین آبیاری تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 57 طرح به مساحت 340 هکتار در شهرستان های استان قزوین اجرایی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید در توسعه سامانه های نوین آبیاری با معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همکاری و هماهنگی کافی به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

307 طرح آبیاری کشاورزی در استان قزوین آماده اجرایی شدن است

307 طرح آبیاری کشاورزی در استان قزوین آماده اجرایی شدن است