مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:052022-12-29سياسي

چهاردهمین رویداد چهارسوق 5 اسفند برگزار می شود/ برپایی دورهمی سخنرانان


چهاردهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق، روز جمعه 5 اسفند برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق که به عنوان محرک و منعکس کننده حرکت های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی در حوزه آموزش فعالیت می کند، از سال 1392 آغاز و تا کنون با مشارکت گسترده افراد، سازمان ها و نهادهای فعال این حوزه، سیزده دوره از آن برگزار شده است.

محورهای اصلی چهارسوق با شعار هم افزایی برای تحول در آموزش، سخنرانی های نوآورانه و بومی و فعالیت های شبکه سازی هستند؛ نشست های تخصصی نیز در چند دوره اخیر به عنوان مباحث اساسی آموزش و پرورش، برای ارائه نظرات کارشناسان صاحب نظر در موضوعات راهبردی به این رویداد اضافه شده است.

اولین دورهمی سخنرانان ادوار چهارسوق به همت بنیاد تعلیم و تربیت برهان در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد؛ هدف از این دورهمی، هم افزایی و مشارکت برای شناسایی و تقویت نقاط قوت و رفع نواقص قبلی با حدود 100 سخنرانی بود که در سیزده دوره چهارسوق، الگوی آموزشی و نوآورانه خود را ارائه دادند.

بیان الگوهای جدید آموزشی با معرفی موضوعات و سخنرانان مختلف، ایجاد ارتباطی صمیمانه تر برای هم افزایی بیشتر اهالی تعلیم و تربیت، بیان چالش های آموزشی و ذکر خاطرات چهارسوق، تأثیر ارائه افراد در چهارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین رویداد چهارسوق 5 اسفند برگزار می شود/ برپایی دورهمی سخنرانان

چهاردهمین رویداد چهارسوق 5 اسفند برگزار می شود/ برپایی دورهمی سخنرانان