مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:502022-12-29دانش

درس مدیریت محیط زیست برای دانشجویان اجباری شود


معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امید می رود با ورود جدی سازمان محیط زیست به این موضوع، این درس 2 واحدی به صورت درس تخصصی برای کلیه رشته ها به صورت اجباری ارائه شود؛ - چراکه به نفع محیط زیست کشور خواهد بود.

تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی 8 دی در نشست معاون رییس جمهور با فعالان محیط زیست استان اردبیل با بیان اینکه این دانشگاه دارای 13 هزار و 200 نفر دانشجو و حدود 400 عضو هیات علمی و 400 کارمند است، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی دارای مساحت 165 هکتار می باشد که از این میزان، 34 هکتار مربوط به فضای سبز است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی مدیریت سبز دانشگاهی دارای رتبه 3 ملی و 155 بین المللی است، افزود: برای اولین بار کارشناس مدیریت سبز در این دانشگاه فعالیت می کند.

اکبری مشکل محیط زیست کشور را مشکل حکمرانی دانست و تصریح کرد: دولت باید برای سازمان و دانشگاه ها پیوست های محیط زیستی در نظر بگیرد و سازمان ها و دانشگاه ها نیز ملزم به رعایت آن باشند.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه درس مدیریت محیط زیست به صورت اختیاری در برخی دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه محقق اردبیلی به صورت پایلوت در حال اجرا است، افزود: امید می رود با ورود جدی سازمان محیط زیست به این موضوع، این درس 2 واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس مدیریت محیط زیست برای دانشجویان اجباری شود

درس مدیریت محیط زیست برای دانشجویان اجباری شود