مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:352022-12-29سياسي

اجازه نابودی باغات قم را ندهید


رییس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید در راستای حفظ فضای سبز کنونی تلاش کنیم، عنوان کرد: متأسفانه با کم توجهی هایی که در گذشته انجام شد شاهد قطع کردن درختان باغات شهرها بودیم که آسیب های بسیاری در ادامه به دنبال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت امروز در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری های کلان شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش و زحمات بسیاری دارند که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تلاش مستقیم با نشاط اجتماعی دارد، مطرح کرد: در شرایط مختلف ازجمله شرایط کنونی باید هرچه بیش تر تلاش کنیم تا این نشاط را به جامعه منتقل کنیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید در راستای حفظ فضای سبز کنونی تلاش کنیم، عنوان کرد: متأسفانه با کم توجهی هایی که در گذشته انجام شد شاهد قطع کردن درختان باغات شهرها بودیم که آسیب های بسیاری در ادامه به دنبال داشته است و نباید اجازه نابودی باغات را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نابودی باغات قم را ندهید

اجازه نابودی باغات قم را ندهید