مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:252022-12-29اقتصادي

استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان دهه فجر افتتاح می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد پیشکاری عصر پنجشنبه در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از مجموعه ورزشی کارگران کردستان در سنندج اظهار کرد: مجموعه ورزشی کارگران سنندج شامل های ورزشی، بدنسازی، استخر، زمین چمن مصنوعی و هتل است و عملیات اجرایی آن شامل محوطه سازی و حصارکشی از سال 1373 آغاز شده است.

وی افزود: 214 هزار و 522 کارگر بیمه شده در 17 هزار و 926 کارگاه مشمول قانون کار در استان فعالیت دارند و توسعه زیر ساخت های ورزش کارگری به سلامت کارگران و خانواده آنان کمک می کند.

وی با اشاره به جذب اعتبار 180 میلیارد ریالی مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان برای تکمیل پروژه های ورزشی کارگران استان، افزود: استخر این مجموعه تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

پیشکاری خاطرنشان کرد: هم اکنون مجموعه های ورزشی کارگری در شهرستان های سنندج، مریوان، قروه و بیجار دایر بوده و به جامعه کارگری استان ارائه خدمت می کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که در سایر شهرستان های نیز مجموعه های ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان دهه فجر افتتاح می شود

استخر مجموعه ورزشی کارگران کردستان دهه فجر افتتاح می شود