مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:202022-12-29ورزشي

تمام سالن های ورزشی ساخته شده توسط بسیج متعلق مردم است


فرمانده سپاه شهدای آذربابجان غربی گفت: ورزشکاران ایران اسلامی، مدال آوران و قهرمانان متعلق به همه ملت بزرگ کشورمان هستند و ورزشگاه های ساخته شده توسط بسیج متعلق به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با قهرمانان ورزشی،  مدال آوران و روسای هیئت های ورزشی که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه برگزار شد اظهارداشت: یک ورزشکار و قهرمان ملی فقط متعلق به خودش، خانواده اش و مردم شهرش نیست، بلکه متعلق به همه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کاستی هایی در همه عرصه ها از جمله ورزش نیز وجود دارد، ولی باید بر مشکلات غلبه کرد، چون ایمان داریم، فروغ روشنایی، پیروزی و گشایش اقتصادی رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با بیان اینکه افق روشنی توام با اقتدار، عزت و صلابت را در پیش رو داریم، اضافه کرد: ما ملت ایران مرد مبارزات سخت هستیم، امروز در سراسر جهان هر کس نام پوریای ولی را می شنود، سرسختی، صلابت، مردم داری و مودت به ذهنش خطور می کند، ما در تاریخ ورزش خود غلامرضا تختی داریم و تختی ها پرورش خواهیم داد.

شهسواری عفت زنانه، غیرت مردانه و عزت ملی را کلیدواژه های موفقیت در همه عرصه های بین المللی از جمله ورزش دانست و گفت: هدف از ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام سالن های ورزشی ساخته شده توسط بسیج متعلق مردم است

تمام سالن های ورزشی ساخته شده توسط بسیج متعلق مردم است