مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:102022-12-29فرهنگي

مدیران رسانه های قم در هم اندیشی چهارمین جشنواره مهدویت شرکت کردند


نشست هم اندیشی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با حضور مسئولان این جشنواره و برخی از مدیران رسانه های قم در سالن جلسات مسجد جمکران برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست هم اندیشی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با حضور مسئولان این جشنواره و برخی از مدیران رسانه های قم در سالن جلسات مسجد جمکران برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که امروز 8 دی ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، دکتر محمد حیدری رییس چهارمین جشنواره مهدویت جهاددانشگاهی قم اظهارکرد: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با محور گفتمان سازی مهدوی با تکیه بر مفهوم انتظار در چهار بخش اصلی برگزار می شود.

محمد حیدری گفت: بخش ادبی (شعر و متن ادبی)، بخش نوآوری و ایده پردازی تولیدات و ایده های نوآورانه در حوزه مهدویت، بخش کتابخوانی (کتاب قیام و انقلاب مهدی عجل الله از دیدگاه فلسفه تاریخ) و بخش هنر و رسانه (تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و عکس) چهار بخش جشنواره را تشکیل می دهد.

وی گفت: در بخش ادبی جشنواره، علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش شعر با قالب آزاد و قطعات ادبی و دلنوشته با موضوع انتظار و منتظر، انتظار و عدالت، انتظار و شهادت، انتظار و امید، انتظار و جامعه مهدوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که باید کلیه آثار به صورت تایپ شده باشد و تعداد اشعار ارسال شده حداکثر پنج اثر برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران رسانه های قم در هم اندیشی چهارمین جشنواره مهدویت شرکت کردند

مدیران رسانه های قم در هم اندیشی چهارمین جشنواره مهدویت شرکت کردند