مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:402022-12-29سياسي

امروز دشمن دست به جنگ ترکیبی و اقتصادی زده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایرانتوجه به اینکه فشار حداکثری دشمن به نظام و کشور جواب نداد لذا امروز دشمن دست به جنگ ترکیبی، - شناختی، فرهنگی و اقتصادی زده است.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت 9 دی که امروز، هشتم دی ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: فتنه 88 و فتنه اخیر از مهم ترین توطئه های دشمنان در سال های اخیر بود که دشمن در قالب آن درصدد براندازی نظام بود.

وی با تأکید بر اینکه این فتنه ها از زوایای مختلف قابل بررسی و تحلیل است، افزود: فتنه امسال در کنار ابعاد و پیامدهای منفی، ناخواسته برکات و دستاوردهایی را هم برای نظام داشته است که اولین دستاورد آن آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبری در مهار فتنه بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رسوایی منافقان، اغتشاگران و فتنه گران را از دیگر دستاوردهای فتنه علیه نظام دانست و بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و براندازی نظام دست به هرکاری زدند و آبروی خود را بردند و مردم فهمیدند که داستان، داستان اعتراض نیست لذا صف خود را آنها جدا کردند.

وی آشکار شدن پشتوانه مردمی را از دیگر دستاوردها اعلام و بیان کرد: در مجموع اغتشاشگران امسال با همه تکرار نفرات 290 هزار نفر بیش نبودند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن دست به جنگ ترکیبی و اقتصادی زده است

امروز دشمن دست به جنگ ترکیبی و اقتصادی زده است