مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 18:102022-12-29ورزشي

پیروزی قاطع ذوب آهن مقابل نماینده بسکتبال سوریه


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان، دومین بازی خود در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه هفته دوم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ غرب آسیا، امروز (پنج شنبه) 8 دی 1401، تیم ذوب آهن اصفهان از ایران در سالن آزادی تهران میزبان تیم الاتحاد اهلی سوریه بود که موفق شد با نتیجه 75 - 54 به پیروزی برسد.

ترکیب ذوب آهن اصفهان: ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، امیرعلی قلی زاده و علی کاشانی ترکیب الاتحاد اهلی: آنتونی باکار، رونالد دلف، کریستوفر دارینگتون، ندیم عیسی و جمیل صادیر * نیمه اول: 45 - 29 ذوب آهن اصفهان شاگردان فرزاد کوهیان از همان ابتدای بازی در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتند.

ذوب آهن در حمله نیز با درخشش ستاره جوان خود محمدحسین احمدی و عملکرد خوب ارسلان کاظمی در ریباندها، کوارترهای اول و دوم را 26-17 و 19-12 با پیروزی پشت سر گذاشت تا با برتری 16 امتیازی برنده به رختکن برود.

* نیمه دوم: 30 - 25 ذوب آهن اصفهان با شروع مجدد بازی اما این تیم الاتحاد اهلی بود که روی درخشش دارینگتون موفق شد در کوارتر سوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و 19-21 پیروز شود.

در کوارتر چهارم اما این شاگردان فرزاد کوهیان بودند که باز هم نبض بازی را در اختیار گرفتند تا با برتری 11-4 در این کوارتر، با حساب 75 - 54 پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطع ذوب آهن مقابل نماینده بسکتبال سوریه

پیروزی قاطع ذوب آهن مقابل نماینده بسکتبال سوریه