مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 17:252022-12-29سياسي

احداث و بهره برداری 48 باب مدرسه طی 2 سال اخیر در شهرستان های مهر و لامرد


نماینده مردم لامرد و مهر استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوسال اخیر 48 باب مدرسه در دو شهرستان احداث و افتتاح شده است که این میزان کار عمرانی در حوزه آموزش و پرورش کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید موسی موسوی در دیدار جمعی از فرهنگیان لامرد و مهر، اشکنان، گله دار و علامرودشت جنوب استان فارس با وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات پالایشگاه پارسیان مهر، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دانش آموز و فرهنگی دو شهرستان لامرد و مهر اظهار داشت: بعد از 30 سال این اولین بار است که وزیر آموزش و پرورش به این دو شهرستان سفر می کند و از نزدیک در جریان امور آموزشی و عمرانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر در روز گذشته  8 مدرسه افتتاح و 10 مدرسه نیز کلنگ زنی شد، افزود: اعتبار مورد نیاز مجموع طرح های کلنگ زنی شده بالغ بر 600 میلیارد ریال است که مبلغ 180 میلیار ریال آن تامین شده و نیازمند تامین اعتبار باقیمانده هستیم.

نماینده مردم لامرد و مهر استان فارس در مجلس شورای اسلامی خیرین این دو شهرستان را سرآمد خیرین کشور قلمداد کرد و افزود: در دوسال اخیر 48  باب مدرسه در دو شهرستان احداث و افتتاح شده است که این میزان کار عمرانی در حوزه آموزش و پرورش کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و بهره برداری 48 باب مدرسه طی 2 سال اخیر در شهرستان های مهر و لامرد

احداث و بهره برداری 48 باب مدرسه طی 2 سال اخیر در شهرستان های مهر و لامرد