مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:502022-12-29اقتصادي

معافیت صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت عوارض/ تاکید بر کاربردی شدن صنایع دستی


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن درخواست برای کاربردی تر شدن رشته های صنایع دستی گفت: صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت هرگونه عوارض و پیمان سپاری ارزی معاف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عزت الله ضرغامی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با بیان اینکه کاربردی بودن منبت یک نکته مهم است اظهار کرد: بخش زیاد صنایع دستی جنبه ویترینی و تزیینی دارد و در دنیای مصرف مردم حضور ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در دوره جدید یکی از کارها احیای 20 رشته صنایع دستی بود افزود: کار هنری منبت هم زیبایی، هم هنر و هم به عنوان یکی از نیازهای مردم در واقع ارزشمند است.

  وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه حلقه تولید، فروش و مصرف در منبت حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: منبه هنرمندان هنر ارزشمند منبت در ملایر تعظیم و ادای احترام می کنم که به خلق چنین هنری می پردازند.

وی با بیان اینکه باید به نیازهای مردم توجه شود افزود: در لایحه احکام دائمی بودجه چند مورد خوب تصویب کردیم و آن اینکه  صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت هرگونه عوارض و پیمان سپاری ارزی با رقم های بالا معاف شدند.

ضرغامی ضمن درخواست برای کاربردی تر شدن صنایع دستی خاطرنشان کرد: باید برای سبک تر کردن و به صرفه کردن وزن مبل کار کنید و بازارچه های دائمی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت عوارض/ تاکید بر کاربردی شدن صنایع دستی

معافیت صادرکنندگان صنایع دستی از پرداخت عوارض/ تاکید بر کاربردی شدن صنایع دستی