مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:402022-12-29سياسي

استقرار 4 روزه 45 دندانپزشک جهادی در بوموسی


مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان از استقرار 45 دندانپزشک با 40 یونیت مجهز در جزیره بوموسی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان جزایر سه گانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رضا مهری مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان امروز با اشاره به اجرایی شدن رویکرد دولت سیزدهم در مسیر ایجاد فرصت های برابر برای تمام مردم در نقاط مختلف، افزود: با تدبیر نماینده عالی دولت در هرمزگان، قرارگاه مردم جهت تسهیل خدمات رسانی در حوزه های مختلف، به مردم مناطق مختلف استان راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: یکی از کار ویژه قرارگاه مردم خدمت در حوزه سلامت و تلاش در جهت افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به ویژه در محلات و مناطق محروم است.

دکتر مهری عنوان کرد: با راهبری استاندار هرمزگان و پای کار آوردن امکانات درمانگاه ستاد بحران استانداری همچنین حضور جهادی پزشکان مجرب از سراسر کشور و همکاری مسئولان توانستیم شبکه ی منسجم درمانی در حوزه های تخصصی پزشکی ایجاد کنیم.

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان، تعداد اردوی جهادی پیشین قرارگاه را 14 مورد عنوان و اظهار کرد: از بهمن سال قبل و شروع اردوهای قرارگاه، بیش از 47هزار خدمت درمانی به مردم شریف استان در بندرعباس، هرمز، حاجی آباد، قشم، رودان، میناب، بندرلنگه، ابوموسی، سیریک، بشاگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 4 روزه 45 دندانپزشک جهادی در بوموسی

استقرار 4 روزه 45 دندانپزشک جهادی در بوموسی