مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:362022-12-29سياسي

ترامپ و آینده سیاسی آمریکا؛ یکی علیه همه!


با تشدید حملاتِ دموکرات ها و حتی جمهوری خواهان علیه رییس جمهور پیشین، موضع گیری های او هم تندوتیزتر شده و حالا باید منتظر کنش و واکنش های آتی این جدال در میدان سیاست آمریکا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کمیته بررسی حمله حامیان حزب جمهوری خواه به ساختمان کنگره موسوم به کمیته 6 ژانویه روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازنهایی خود را در قالب یک گزارش مفصل 845 صفحه ای منتشر کرد.

عناصر این کمیته که همان اعضای مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در این گزارش سرتاسر به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا حمله و تاکید کردند که او و یاران نزدیک اش در جریان حمله 6 ژانویه به کنگره مقصر و مجرم هستند.

در بخش دیگری از این گزارش که در قالب یک جزوه منتشر و توزیع شده است، تاکید شده که ترامپ و همراهان او از لحظه اعلام نتایج انتخابات تا لحظه حمله به ساختمان کنگره مرتکب 200 مورد تخلف شده اند.

از جمله این تخلفات؛ دروغ، تشویق به شورش و موارد دیگری است که همه آن ها اقداماتی در چارچوب نفی نتیجه انتخابات و تحت الشعاع قراردادن پیروزی جو بایدن بوده است.

از محتوای مفصل این گزارش (که حتی پیشنهاداتی در 11 بند برای جلوگیری از وقوع اتفاقاتی مشابه در آینده داده) که بگذریم، این نهاد که البته واجد وجه سیاسی است و از خصوصیت حقوقی برخوردار نیست، از نهادهای عالی قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و آینده سیاسی آمریکا؛ یکی علیه همه!

ترامپ و آینده سیاسی آمریکا؛ یکی علیه همه!