مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:282022-12-29سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود


همایش بزرگ حوزویان با عنوان سلوک انقلابی و بصیرت ماندگار در مدرسه عالی نواب مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در همایش بزرگ حوزویان با عنوان سلوک انقلابی و بصیرت ماندگار در مدرسه عالی نواب مشهد با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون با  فتنه های مختلفی مواجه بوده ایم اظهار کرد: ما با مقاومت خود در برابر فتنه های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران   افزود: حرف امروز دشمن این است که گرچه انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب داشته اما هیچ گاه متوقف نشده است بلکه مرگ تدریجی دشمنانش را رقم زده است.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب طراحی این فتنه توسط دشمن 10 سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حرکت انقلابی و خودجوش مردم در شکست توطئه و فتنه در 9 دی ماه سال 88 از 9 دی ماه به عنوان روز تجلی بصیرت و قدرت ملت ولایتمدار ایران یاد کرد و گفت: 9 دی چند ویژگی داشت اول آنکه حرکت مردم در این روز خودجوش بود و دوم اینکه این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه: این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود