مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:502022-12-29پزشكي

پوست خود را دست کاری نکنید!


حسین بیگلری، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص اقدامات و کالاهای آسیب رسان به سلامت انسان، اظهار کرد: باید در جامعه فرهنگ سازی تغذیه سالم کنیم و از ترویج خیلی از مسائل که به عنوان تغذیه ناسالم است، جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اهمیت تغذیه سالم، گفت: شاهد خیلی از تبلیغات کاذب به عنوان داروهای کاهش دهنده وزن، افزاینده وزن، داروهای نیروزا، داروهای بدنسازی، داروهای افزایش حجم عضلات هستیم که همه آن ها آسیب رسان به سلامت هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از داروی گیاهی و پروتیین با تجویز پزشک باید باشد، گفت: از مصرف فست فودها، نوشابه ها، تبلیغات رژیم های سریع لاغری و چاقی، مصرف قلیان و دخانیات حذر کنیم.

 دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراقب تقلب در مواد عذایی باشید و به تاریخ اعتبار مواد غذایی توجه داشته باشید.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر روی زیبایی پوست به صورت ظاهری و آرایشی، گفت: هرگونه اقدامات روی پوست خدادادی انسان آسیب رسان به سلامت تلاقی می شود.

بیگلری تأکید کرد: تمامی اقدامات زیبایی پوست آسیب رسان به سلامت هستند این همه دستکاری بی خودی پوست با عناوین مختلف پاکسازی پوست، زیباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوست خود را دست کاری نکنید!

پوست خود را دست کاری نکنید!