مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:472022-12-29سياسي

انبارلویی: مردم ما 9دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی خورند


مردم ایران با خلق حماسه 9 دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی خورند.

- محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حماسه برگ ملت در 9 دی 88، گفت: سال 88 اگرچه شاهد بیشترین مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری بودیم اما یک ضلع رقابت تحت تأثیر سیاست های تفرقه انگیزانه آمریکا و اسراییل قرار گرفت و با پیش کشیدن مسأله تقلب شیرینی مشارکت گسترده را به کام ملت تلخ کرد.

وی گفت: در آن ایام بارها به آنهایی که ادعای تقلب در انتخابات را داشتند گفته شد که دلیل و مدرک ارائه کنند ولی آنها حاضر نشدند از طریق قانونی پیگیر ادعای خود باشند و فتنه 88 را به بپا کردند.

 انبارلویی تصریح کرد: فتنه گران ماه ها کشور را درگیر آشوب و مشکل کردند تا جایی که با اهانت به مقدسات دینی در روز عاشورا صبر ملت را لبریز کردند و همین هم موجب شد تا اقشار مختلف مردم سراسر کشور در 9 دی به خیابان آمدند و با حضور میلیونی خود رفتار فتنه گران را محکوم کردند و همین هم پایانی شد بر ماه ها اغتشاش و آشوب.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه های گذشته گفت:  مردم ایران با خلق حماسه 9 دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارلویی: مردم ما 9دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی خورند

انبارلویی: مردم ما 9دی نشان دادند فریب آمریکا و پادوهای آن را نمی خورند