مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:102022-12-29سياسي

گزارش فارس از حواشی بازآفرینی در حاشیه‎ های شهر/ بازآفرینی به چه قیمتی؟


جلسه ستاد بازآفرینی با تأکید بر توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و لزوم توجه به مسائل اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه ستاد بازآفرینی شهری زنجان با ارائه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در این حوزه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اهم اقدامات صورت گرفته ذیل 4 کارگروه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، کارگروه ارتقای اقتصادی و مشارکت، مردمی و تسهیلات، کارگروه پیشگیری از گسترش بافت ‎های ناکارآمد شهری و کارگروه وقف را ارائه کرد.

طبق گزارشات اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اقدامات در ستاد بازآفرینی در 8 محله حاشیه ای استان انجام شده است که شامل اسلام آباد، نجف آباد، سایان، خاندره، کوی شهدا، گولجیک آباد، کوی فلسطین، حسین آباد، شریف آباد و کوی شریعتی است.

برخلاف گزارشات ارائه شده از سوی این دستگاه فرمانداری ها و مدیرکل امور اجتماعی نظرات متفاوتی ارائه کردند و بازآفرینی را صرفا عمرانی اعلام کردند.

در بخشی از این جلسه فرماندار زنجان ضمن انتقاد از تکمیل نبودن اقدامات در حوزه بازآفرینی گفت: هر چند اقدامات خوبی در حوزه بازآفرینی شهری صورت گرفته است، اما 95 درصد کارها خوب پیش می رود و ما روی آن 5 درصدی که مربوط به انشعابات است دچار مشکل می شویم که در اکثریت غریب به اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از حواشی بازآفرینی در حاشیه‎ های شهر/ بازآفرینی به چه قیمتی؟

گزارش فارس از حواشی بازآفرینی در حاشیه‎ های شهر/ بازآفرینی به چه قیمتی؟