مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:052022-12-29فرهنگي

اجرای کرسی های تلاوت در کانون های مساجد همدان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از اجرای طرح رواق نور با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی از دیدگاه قرآن در کانون های مساجد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا ناهیدی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح رواق نور با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی از دیدگاه قرآن خبر داد و افزود: این طرح با حمایت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مشارکت معاونت قرآنی اداره کل و مجمع اساتید، حافظان و قاریان از مهرماه امسال در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در کنار کرسی های تلاوت نور که با حضور قاریان برتر استانی و کشوری برگزار می شود؛ مفسران خبره به طرح مسائل و آسیب های اجتماعی از منظر قرآن می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، استناد به آیات قرآن کریم درباره آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای پیشگیری و درمان و رشد حرکت قرآنی، آشنایی با قرآن و زبان قرآن را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول اجرای این طرح در هفت مسجد و مرحله دوم در پنج مسجد در حال برگزاری است؛ خاطرنشان کرد: مسجد امام حسین(ع) شهرک مدنی، مسجد المهدی(عج) شهرک الوند، مسجد حضرت مهدی(عج) شهرک بهشتی، مسجد بنی فاطمه شهرک بهشتی، مسجد عباسیه کوچه مشکی، مسجد حضرت رسول(ص) علی آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کرسی های تلاوت در کانون های مساجد همدان

اجرای کرسی های تلاوت در کانون های مساجد همدان