مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:042022-12-29سياسي

آیین های 9 دی در استان سمنان کِی و کجا برگزار می شود؟


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی در این استان را در شهرهای مختلف استان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برنامه اجتماع مردمی بزرگداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر سمنان روز پنجشنبه، هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد پنج تن آل عبا (ع)، روز جمعه نهم دی ساعت 10 و 30 دقیقه اجتماع مردم در مسجد امام خمینی (ره) و همچنین همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد عابدینیه پیش بینی شده است.

در شاهرود، این آیین روز پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مدرسه قلعه و روز جمعه نهم دی ساعت 10 صبح در مصلای نماز جمعه برنامه ریزی شده است.

این اطلاعیه با اشاره به برگزاری آیین حماسه نهم دی در دامغان روز جمعه نهم دی ساعت 11 در مصلای نماز جمعه و روز شنبه دهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای جزن، این آیین را در گرمسار روز پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع عنوان کرد.

آیین نهم دی در سرخه روز جمعه نهم دی ساعت 11 در حسینیه شهدا، در آرادان روز جمعه نهم دی ساعت 11 مسجد صاحب الزمان (عج) و در مهدی شهر روز جمعه نهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های 9 دی در استان سمنان کِی و کجا برگزار می شود؟

آیین های 9 دی در استان سمنان کِی و کجا برگزار می شود؟