مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 13:002022-12-29بين الملل

در نشست وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه چه گذشت؟


به اعلام وزارت دفاع ترکیه، وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه و رؤسای سرویس های اطلاعاتی سوریه و ترکیه در مسکو «در فضایی سازنده» با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ترکیه طی بیانیه ای از نشست وزرای دفاع این کشور، روسیه و سوریه و روسای دستگاه های اطلاعاتی سوریه و ترکیه در مسکو خبر داد.

  بر اساس این بیانیه، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه، هاکان فیدان رییس دستگاه اطلاعات این کشور با سرگیی شویگو ، وزیر دفاع روسیه و علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه و رؤسای سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه در مسکو دیدار کردند.

در این نشست، بحران سوریه و مشکل پناهجویان و تلاش های مشترک برای مبارزه با کلیه سازمانهای تروریستی درسوریه بررسی شد.

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: در نتیجه این نشست که در فضایی سازنده برگزار شد، بر تداوم برگزاری نشست های سه جانبه برای تضمین ثبات و حفظ آن در سوریه و کل منطقه توافق شد .

حلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه نیز امروز (پنجشنبه، 29 دسامبر)، تصریح کرد: ترکیه به وحدت اراضی سوریه احترام می گذارد و هدف آنکارا، مبارزه با تروریسم است.

به نوشته المیادین، وی درباره نشست سه جانبه در مسکو گفت: ما در این نشست بر ضرورت حل بحران سوریه به گونه ای که شامل تمامی طرف ها بر اساس قطعنامه 2254 سازمان ملل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه چه گذشت؟

در نشست وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه چه گذشت؟