مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:532022-12-29سياسي

معاون رییس جمهور: باعث و بانی تفرقه در کشور دشمن خارجی است


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باعث و بانی تفرقه در کشور دشمن خارجی است که طی قرون اخیر به دفعات باعث تجزیه ایران شد، پشت پرده همه این تجزیه خواهی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی شب گذشته در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهداظهار کرد: باعث و بانی تفرقه در کشور دشمن خارجی است که طی قرون اخیر به دفعات باعث تجزیه ایران شد، پشت پرده همه این تجزیه خواهی ها، انگلیس و آمریکا بوده اند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی در خصوص ایجاد تفرقه در کشور خاطر نشان کرد: در تاریخ چند هزار ساله ایران که در برخی مواقع کشورمان مغلوب قدرتهای خارجی بوده است، بررسی چگونگی تسلط این قدرتها بر کشورمان نشان می دهد که همواره تفرقه و خیانت باعث آن شده است.

وی افزود: در 200 سال گذشته در تمام فشارهایی که بر مردم ایران تحمیل شد، پای آمریکا و انگلیس درمیان بوده است، حال در زمان حاضر نیز عده ای عمله دست انگلیسی ها می شوند، آیا این افراد باعث تفرقه هستند یا کسانی که در مقابلشان می ایستند؟ وی بیان کرد: وقتی مردم را دعوت به وحدت می کنیم، این وحدت باید محور باشد، اگر مساله ولایت، رهبری و اسلام را در نظر نگیریم، آیا ایران به معنای موجودیتی که برای نسل امروز به ودیعه گذاشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: باعث و بانی تفرقه در کشور دشمن خارجی است

معاون رییس جمهور: باعث و بانی تفرقه در کشور دشمن خارجی است