مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:532022-12-29سياسي

از مسببان نارضایتی مردم نمی گذرم/ شهر باید افقی توسعه پیدا کند


استاندار زنجان با انتقاد از صرف توسعه عمودی شهر گفت: شهر باید افقی توسعه پیدا کند، اگر قرار شود هزار هکتار به شهر اضافه شود و اتفاقی نیافتد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری اظهار کرد: بافت های فرسوده صرفا محل هدف ستاد بازآفرینی نیستند و بافت های ناکارآمد نیز شامل آن می شود.

استاندار زنجان گفت: ناکارآمد هم از لحاظ عمرانی و هم از لحاظ اجتماعی قابل تعریف است، البته در استان زنجان اقدامات خوبی داشتیم و مردم نیز می بینند که اقداماتی صورت گرفته است.

وی گفت: شهر زنجان را در نظر بگیرید، مدتهاست که ما زنجان را توسعه عمودی می دهیم، ولی توسعه افقی نداریم، رشد آپارتمان ها با زیرساخت های قبلی، این وضعیت مثل دهان شخصی است که دندان هایش خراب شده است و شکل آنها هیچ سنخیتی باهم ندارد.

افشارچی گفت: تقریبا در اکثر نقاط شهر همین شرایط مشهود است، مثلا همین گلشهر را در نظر بگیرید که کمتر از سه طبقه ندارد، یعنی فقط عمودی توسعه پیدا کرده است.

استاندار زنجان گفت: ما کشور پهناوری داریم اما فقط توسعه عمودی داریم و این موضوع حتی در مرکز شهر نیز مشهود است و این اتفاقات در حالی رخ داده که ما مرکز شهر را تغییر نداده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسببان نارضایتی مردم نمی گذرم/ شهر باید افقی توسعه پیدا کند

از مسببان نارضایتی مردم نمی گذرم/ شهر باید افقی توسعه پیدا کند