مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:452022-12-29حوادث

ماجرای کشته شدن «مهرداد ملک» در استان قزوین چه بود؟


ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو های انتظامی به 2 سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال آباد مشکوک می شوند .

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو های انتظامی به 2 سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال آباد مشکوک می شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه سرنشینان خودرو متوجه حضور خودروی نیروی انتظامی می شوند، اقدام به فرار می کنند و هر چه قدر هم نیروی انتظامی به آن ها فرمان ایست می دهد، خودروی خود را متوقف نمی کنند و از روستای دیال آباد به سمت باغات روستای جوهرین فرار می کنند.

کبیری ادامه داد: در اینجا وقتی خودروی نیروی انتظامی در تعقیب و گریز به خودرو های این 2 نفر نزدیک می شود، راننده خودرو دنده عقب می گیرد و خودروی خود را به جلوی خودروی نیروی انتظامی می کوبد تا چراغ های خودروی نیروی انتظامی را خرد کرده و مانع تعقیب آن ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کشته شدن «مهرداد ملک» در استان قزوین چه بود؟

ماجرای کشته شدن «مهرداد ملک» در استان قزوین چه بود؟