مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:452022-12-29سياسي

سومین سالگرد شهید سلیمانی؛ شبی خاطره انگیز در شیراز


آیین پایانی روایت حبیب ویژه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «شب خاطره» در تالار حافظ شیراز برگزار شد و هم رزمان این شهید به بیان خاطراتی از حاج قاسم پرداختند و همسر شهید داوود جعفری از شهدای مدافع حرم نیز از لحظه رسیدن خبر شهادت .

- ایسنا/فارس آیین پایانی روایت حبیب ویژه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان شب خاطره در تالار حافظ شیراز برگزار شد و هم رزمان این شهید به بیان خاطراتی از حاج قاسم پرداختند و همسر شهید داوود جعفری از شهدای مدافع حرم نیز از لحظه رسیدن خبر شهادت سردار دلها به همسرش سخن گفت.

شب خاطره عنوان مراسم اختتامیه رویداد روایت حبیب شامگاه چهارشنبه هفتم دی با حضور جمعی از هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان استانی و ملی در تالار حافظ شیراز برپا و طی آن برنامه های نقالی مرشد میرزا علی، نمایش صحنه ای، شعرخوانی قاسم صرافان و روایتگری سردار قاسم علی نژاد و سردار محمدعلی شیخی و گفت و گوی حجت الاسلام انجوی نژاد با همسر شهید داوود جعفری، اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، در این رویداد؛ مرشد محسن میرزاعلی با همراهی ضرب مرشد مشکدان داستان هایی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و روایت هایی از مهربانی ها، دلاوری ها، پهلوانی ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین سالگرد شهید سلیمانی؛ شبی خاطره انگیز در شیراز

سومین سالگرد شهید سلیمانی؛ شبی خاطره انگیز در شیراز