مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:352022-12-29سياسي

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد پا روی گردن مفسدان گذاشته است


دولت سیزدهم مصمم است که با فساد و رانت به شدت برخورد کند، این دولت پا روی گردن مفسدان گذاشته که آثار و تبعات جراحی اقتصادی روز به روز بیشتر خودش را نشان می دهد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم مصمم است که با فساد و رانت به شدت برخورد کند، این دولت پا روی گردن مفسدان گذاشته که آثار و تبعات جراحی اقتصادی روز به روز بیشتر خودش را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور امروز در اختتامیه جشنواره علمی و فرهنگی زکات که در اردوگاه فرهنگی هنری شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دنیا بسیاری از دولت ها برای رسیدگی به امور مستضعفان برنامه هایی را باتوجه به تنوعی که در حوزه های مدیریتی وجود دارد ارائه می کنند، اما دین اسلام بزرگترین الگوی خودش را در رابطه با مستضعفان در تاریخ اسلام برجای گذاشت.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری زکات در جامعه اسلامی، افزود: زکات مهم ترین برنامه مدیریتی پیامبر بزرگ اسلام برای رسیدگی به مستضعفین بود و جمهوری اسلامی ایران افتخار این را دارد که امام راحل با تاسیس کمیته امداد بزرگ ترین موسسه فنی، حرفه ای و مدیریتی را در امر مستضعفان ایجاد کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد شغل نیست، خاطرنشان کرد: اگر نیت پرسنل این نهاد صادق باشد قطعا جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد پا روی گردن مفسدان گذاشته است

دولت سیزدهم در مبارزه با فساد پا روی گردن مفسدان گذاشته است