مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:222022-12-29اقتصادي

گاز 60 کوره آجرپزی در قم قطع شد


صنایعی مانند کوره های ذوب فلزات و ریخته گری ها می توانند با کاهش مصرف گاز خود تا سقف 50 درصد، همچنان به فعالیت ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم، با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص در فصل سرد سال اظهار کرد: در این فصل به دلیل افزایش مصرف گاز ، لزوم مدیریت مصرف و استفاده بهینه از گاز بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به افزایش 3/7 درصدی مصرف گاز استان قم در 9 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: عدم مصرف بهینه، تلفات بالای گاز و عدم توسعه متناسب با مصرف میادین گازی، باعث شده است تا شبکه توزیع گاز کشور در این روزهای سرد با خطر اُفت فشار مواجه شود.

خوش لهجه با بیان این که در بحث گازرسانی، بخش خانگی در صدر اولویت ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن شرایط، مجموعه های تصمیم گیرنده در فصل سرد سال ناچارند تا برای ایجاد وضعیت پایدار در بخش خانگی، گازرسانی به برخی کارخانجات و صنایع را محدود کنند.

وی در ادامه از قطع گاز 60 کوره آجرپزی در استان قم خبر داد و در این باره بیان کرد: نیروگاه ها و صنایع بزرگ مانند سیمان می بایست از سوخت جایگزین برای مصارف خود استفاده کنند؛ با این حال سایر صنایع مانند کوره های ذوب فلزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 60 کوره آجرپزی در قم قطع شد

گاز 60 کوره آجرپزی در قم قطع شد