مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:202022-12-29اقتصادي

فار نخست ساخت میدان ورودی شهر زاهدان تا پایان دیماه به اتمام می رسد


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام فاز نخست ساخت میدان ورودی شهر زاهدان با اعتبار 40 میلیارد ریال تا پایان دیماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام فاز نخست ساخت میدان ورودی شهر زاهدان با اعتبار 40 میلیارد ریال تا پایان دیماه جاری خبر داد.

عطاء اله اکبری امروز در بازدید از میدان راه و شهرسازی زاهدان اظهار کرد: از آنجایی که نخستین نشانه بصری که از شهر در ذهن مسافرین آن نقش می بند دروازه و ورودی شهر است که می توانند تصویر ذهنی خوشایندی برای آنان ایجاد کنند، مجموعه راه و شهرسازی استان در سالجاری بر بهبود این مساله در ورودی شهر زاهدان تمرکز کرده و برای دستیابی به راهکارهای مناسب در طراحی و ساماندهی ورودی کنونی این شهر ابتدا توجه به ماهیت مفهوم ورودی و شناخت پدیده کرده و سپس با استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت ساخت آن تلاش نمود.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر گردید این میدان در دو فاز، طراحی المان های ویژه و ساخت محوطه به یکی از بزرگترین و زیباترین میدان های شهر زاهدان تبدیل شود که مرحله نخست آن ساخت المان با ارتفاع 14 متر و صرف هزینه 40 میلیارد ریالی در حال سیر مراحل نهایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فار نخست ساخت میدان ورودی شهر زاهدان تا پایان دیماه به اتمام می رسد

فار نخست ساخت میدان ورودی شهر زاهدان تا پایان دیماه به اتمام می رسد