مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:052022-12-29سياسي

منطقه 10 تهران میزبان شهدای گمنام


مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10 تهران گفت: صبح جمعه همزمان با سالروز حماسه 9 دی و در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، منطقه 10 میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت دفاع مقدس خواهد شد.

وی با دعوت از شهروندان میهن دوست، ولایی و غیور برای حضور و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام، در تشریح جزییات برگزاری این مراسم اظهار داشت: مراسم وداع عصر پنجشنبه ابتدا از ساعت 15:30 عصر در کانون سلمان در خیابان کمیل و بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد سیدالشهدا (ع)، باب الحوائج (ع) و الهادی (ع) برگزار می شود.

شهردار منطقه 10 با بیان اینکه صبح جمعه نیز از ساعت هفت با برگزاری مراسم پر فیض دعای ندبه به استقبال مراسم تشییع این شهید عزیز خواهیم رفت، تصریح کرد: پس از قرائت دعای ندبه، مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی و مداحی حاج سعید حدادیان و حاج مصطفی خورسندی در مسجد حضرت حجت (عج) در خیابان حسام الدین به صورت رسمی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 10 تهران میزبان شهدای گمنام

منطقه 10 تهران میزبان شهدای گمنام