مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:502022-12-29پزشكي

اکنون زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا است


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به گسترش زیرسویه جدید کرونا در بسیاری از کشورها، گفت: اکنون زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا است.

- دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرسویه جدید کرونا در حال گسترش در جهان است و خیلی از کشورها را درگیر کرده، عنوان کرد: طبق روال گذشته و به احتمال قوی ما هم با چند هفته تاخیر درگیر این پیک جدید خواهیم شد.

وی گفت: در این شرایط از مردم تقاضا داریم حتما نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده و چنانچه دوزهای اول و دوم را تزریق کرده اند، نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

شکیبا مقطع کنونی را زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا دانست و گفت: اگر درگیر پیک شویم، دیگر زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا نیست، چون ممکن است فرد درگیر شده باشد و نتواند نسبت به تزریق واکسن اقدام کند و یا اینکه درگیر بیماری باشد و واکسن بزند و گرفتاری بیشتری برایش ایجاد شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توصیه مجدد در خصوص لزوم تزریق واکسن کرونا در این مقطع زمانی، گفت: در کنار این، باید رعایت دیگر پروتکل های بهداشتی همچون زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هم در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا است

اکنون زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا است