مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:302022-12-29سياسي

مقبره پدر ادبیات کودکان ایرانی در یزد سامان می گیرد


عملیات ساخت مقبره استاد «مهدی آذریزدی» بالاخره پس از 14 سال پیگیری رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر استان آغاز و به گفته شهردار یزد، تا قبل از پایان سال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/یزد عملیات ساخت مقبره استاد مهدی آذریزدی بالاخره پس از 14 سال پیگیری رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر استان آغاز و به گفته شهردار یزد، تا قبل از پایان سال به بهره برداری می رسد.

مهدی آذر یزدی نویسنده کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب یکی از مفاخر ایران اسلامی است که در سال 1388 جان به جان آفرین تسلیم کرد و در مزار محله خرمشاد شهر یزد واقع در بلوار باهنر حد فاصل میدان باهنر و امام حسین آرام گرفت.

پس از دفن وی در این مکان، صحبت ها در ارتباط با ساخت مقبره شروع و در طول سال های گذشته با وجود درخواست های بسیار زیاد مردم، جامعه فرهنگ و هنر استان و مطالباتی که رسانه ها از مسئولان داشتند، متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و تنها در سال 96 شهرداری یزد اقدام به انجام فعالیت هایی محدود در ساماندهی این مکان کرد که آن هم به نتیجه چندان خاصی نرسید و بلاتکلیف رها شد.

قول های مسئولان از یک سو و پیگیری ها و درخواست های مردمی از سوی دیگر در طول 14 سال گذشته همچنان ادامه داشت تا اینکه چهار ماه قبل بخشی از دیوار این مجموعه توسط ماموران شهرداری یزد تخریب شد و با پیگیری های صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبره پدر ادبیات کودکان ایرانی در یزد سامان می گیرد

مقبره پدر ادبیات کودکان ایرانی در یزد سامان می گیرد