مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:152022-12-29سياسي

نهم دی ماه روز خروش غیرت دینی در برابر غفلت و خودفروختگانی بود


فرماندهی انتظامی در پیام سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: نهم دی ماه 1388 روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر غفلت و حماقت خودفروختگانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت را گرامی داشت.

در پیام فراجا به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت آمده است: حماسه ای که در نهم دی ماه 1388 رقم خورد برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود و در تقویم ایران اسلامی روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت تا یادمان این روز، تجلی گر آگاهی، اقتدار، غیرت، بصیرت و هوشمندی امتی مؤمن باشد که محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مأیوس کرد.

بی تردید این حماسه حاصل درایت، هوشمندی و تدبیر مقام عظمای ولایت در آن برهه از زمان بود که مردم ایران اسلامی نیز با هوشیاری پوزه دشمنان و مزدوران را به خاک مالیدند و چنان فتحی مقابل فتنه شکل گرفت که به عنوان افتخاری دیگر به ثبت رسید و در اذهان صراط صواب مشخص تر و شفاف تر از قبل عیان شد.

نهم دی ماه 1388 روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر غفلت و حماقت خودفروختگانی بود که می خواستند تفکرات پست و پوچ خود را در گرد و غبار نادانی بر ملت فهیم و مسلمان تحمیل کنند و با نشانه گرفتن انسجام و وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه روز خروش غیرت دینی در برابر غفلت و خودفروختگانی بود

نهم دی ماه روز خروش غیرت دینی در برابر غفلت و خودفروختگانی بود