مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 11:002022-12-29سياسي

75 سمن در بجنورد ثبت است/ فعالیتی از این نهادها نمی بینیم


با وجود بیش از 75 سمن در مرکز استان هنوز شاهد فعالت چشمگیری نبوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر باقرپور صبح پنج شنبه در جلسه با تشکل ها و نهادهای مردمی شهرستان بجنورد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر فرد نخبه یک رسالتی را در حوزه فعالیتی خود بر عهده دارد و سمن ها نیز به عنوان نخبگان حوزه خود، رسالتی را بر عهده دارند.

فرماندار بجنورد ادامه داد: سمن ها در اولویت بندی تقاضای اجتماعی یک محور محسوب می شوند و فعالیت سمن ها در یک حوزه، نشان دهنده تخصصی بودن فعالیت آنهاست و در واقع، تخصص را در یک گروه گرد می آورند.

فرماندار بجنورد ضمن اشاره به همگرایی سمن ها با دولت بیان کرد: قرار است مجموعه دولت در کنار سمن ها باشد و مکمل یکدیگر باشند و در این بین همگرایی کامل وجود داشته باشد تا بتوان برنامه های را به خوبی دنبال کرد.

وی ضمن اشاره به تعداد بالای سمن ها در مرکز استان افزود: با وجود بیش از 75 سمن در مرکز استان هنوز شاهد فعالت چشمگیری نبوده ایم و اعتقاد داریم که سمن ها در تسهیل برنامه های دولت بایستی نقش داشته باشند.

باقرپور در پایان تصریح کرد: سمن ها بایستی در حوزه نارضایتی ها اجتماعی شهرستان ورود کنند و در کنار دولت برای رفع نارضایتی ها اجتماعی قدم بردارند و این مهم نیازمند پیگیری و برنامه های اجرایی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 سمن در بجنورد ثبت است/ فعالیتی از این نهادها نمی بینیم

75 سمن در بجنورد ثبت است/ فعالیتی از این نهادها نمی بینیم