مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:152022-12-29ورزشي

بررسی رهاورد سفر هیئت دولت به طبس/پیش بینی ایجاد 15هزار فرصت شغلی


در سفر آذر ماه چند تن از وزرا به طبس، قول ایجاد 15 هزار فرصت شغلی در معادن طبس مشروط به رفع برخی موانع اخذ شد.

- علی اکبر رحیمی در گفت وگو با مهر با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به خراسان جنوبی بیان کرد: در 24 آذرماه در شهرستان طبس میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی بودیم.

وی با بیان اینکه طی جلسات و بازدیدها مسائل و مشکلات کارگری و تأمین اجتماعی مطرح شد، افزود: طی بازدید از مرکز درمان پلی کلینیک طبس، برای تأمین تجهیزات این مرکز اعم از سونوگرافی موافقت های لازم اخذ شد.

رحیمی با اشاره به مشکلات موجود در معادن، زیرساخت های معدنی و قشر کارگر این شهرستان بیان کرد: نماینده هایی از معادن و کارگران در شورای ادارات به بیان مشکلات پرداختند که نقش بسزایی در تسهیل برخی امور داشت.

وی با بیان اینکه طبس با وسعت جمعیت کارگری زیاد، باید به صورت خاص در مسائل بهداشت، ورزش و رفاهی دیده شود، افزود: مقرر شد برای رفاه کارگران معدن، مجتمع آموزشی زغال سنگ که چند سال گذشته کلنگ زنی شده بود، به صورت مشارکتی احداث شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس خواستار توسعه معادن طبس شد و گفت: طی این سفر قول مساعد دادند که در صورت رفع برخی موانع و مسائل، ظرف پنج سال آینده 10 تا 15 هزار فرصت شغلی از طریق توسعه معادن ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رهاورد سفر هیئت دولت به طبس/پیش بینی ایجاد 15هزار فرصت شغلی

بررسی رهاورد سفر هیئت دولت به طبس/پیش بینی ایجاد 15هزار فرصت شغلی