مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:102022-12-29بين الملل

انصارالله به ائتلاف عربی درباره هرگونه اقدام اقتصادی علیه یمنی ها هشدار داد


جنبش انصارالله یمن بار دیگر درباره پیامدهای هرگونه اقدامات اقتصادی ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه مردم یمن هشدار داد و تاکید کرد که این اقدامات پیامدهای بزرگی برای این ائتلاف خواهد داشت.

- جنبش انصارالله یمن بار دیگر درباره پیامدهای هرگونه اقدامات اقتصادی ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه مردم یمن هشدار داد و تاکید کرد که این اقدامات پیامدهای بزرگی برای این ائتلاف خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، عبد الملک العجری، عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در این کشور اظهار کرد: اقدام به آغاز هرگونه تنش اقتصادی معنایی جز ممانعت از هرگونه پیشرفت در حل مساله انسانی و اقتصادی یمن ندارد و هرگونه اقدامی در این زمینه روندی مغایر با تلاش ها و اهداف دیدارهای فشرده هفته های اخیر خواهد داشت.

العجری در ادامه کشورهای متخاصم را مسؤول هر گونه پیامدهای ناشی از هرگونه تنش اقتصادی جدیدی علیه مردم یمن دانست و تاکید کرد که صنعاء در واکنش به چنین تنشی اقداماتی را در پیش خواهد گرفت که احتمالا با توجه به پیام ها و هشدارهای چند هفته اخیر صنعاء، پیامدهای آن گسترده و ویرانگر خواهند بود.

محمد علی الحوثی، رییس هیئت مذاکره کننده صنعاء تاکید کرد: هرگونه تنش اقتصادی شرایط را دگرگون خواهد کرد و عواقب نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله به ائتلاف عربی درباره هرگونه اقدام اقتصادی علیه یمنی ها هشدار داد

انصارالله به ائتلاف عربی درباره هرگونه اقدام اقتصادی علیه یمنی ها هشدار داد