مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:052022-12-29اقتصادي

مصرف بیش از 21 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به مصرف بیش از 21 میلیون متر مکعب گاز در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد و بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا سمیعی اظهار کرد: از 21 میلیون مترمکعب گاز مصرفی در 24 ساعت گذشته 13.

5 مترمکعب آن در بخش خانگی، حدود 4.

5 مترمکعب در بخش صنعت و بقیه در بخش صنایع عمده از جمله پالایشگاه و پتروشیمی و بخش حمل و نقل سی ان جی بوده است.

وی افزود: نیاز به یک عزم جدی از سوی مصرف کنندگان گاز طبیعی که نسبت به رعایت و اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف اقدام کنند تا بتوانیم گاز را به همه هموطنان برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه گفت: از حدود 850 میلیون مترمکعب گاز مصرفی کل کشور در 24 ساعته گذشته، حدود 602 میلیون متر مکعب فقط در بخش خانگی استفاده شده است.

سمیعی اضافه کرد: از ابتدای شروع فصل سرما یعنی از 15 آبانماه میزان مصرف گاز فقط در بخش خانگی حدود 80 درصد افزایش یافته که با مصرف جویی در این بخش می توان آن را بهبخش های دیگر از جمله صنعت اختصاص داد و گاز سایر بخش ها را نیز بتوانیم تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی بسته نگهداشتن درب اتاق های خالی و خاموش کردن سیستم گرمایشی در آنها، پوشیدن لباس مناسب و نگه داشتن دمای محیط بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد و دمای رفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 21 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی

مصرف بیش از 21 میلیون متر مکعب گاز در استان مرکزی