مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:412022-12-29سياسي

حماسه 9 دی آبی بر آتش فتنه بود/ نقش آفرینی برخی خواص در فتنه 88


حجت الاسلام حسین جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: بعد از انتخابات سال 88 رییس جمهوری انتخاب شد که نگاه انقلابی داشت و قطار انقلاب دوباره روی ریل اصلی قرار می گرفت که این موضوع موجب عصبانیت دشمن و بعضی ها در داخل شد.

از طرفی همان زمان انقلاب های مخملی در کشورهایی مانند گرجستان و اوکراین و دیگر کشورها مطرح بود که در کشور ما با رمز تقلب در انتخابات قصد داشتند کشورمان را به سمت انقلاب مخملی ببرند.

وی ادامه داد: طراحی این فتنه در خارج از کشور و مجری آن نیروهایی بودند که درون انقلاب رشد و پرورش پیدا کرده بودند و احساس کردند دارند حذف می شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: در فتنه 88 خواصی سردمدار بودند که پیش از آن دم از انقلاب و امام می زدند اما فتنه ای رقم زدند که تا آن زمان کشور به خود ندیده بود و متأسفانه طولانی شد و حدود 9 ماه طول کشید و هزینه های زیادی به نظام و کشور تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه در این جریان مقام معظم رهبری فرمودند فصل الخطاب همه مسائل قانون است ، تصریح کرد: زمانی که آشوب گران به سمت آتش زدن مسجد، قرآن و توهین به مقدسات رفتند، ملت ایران با بصیرت خود به میدان آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند و 9 دی آب سردی بر آتش فتنه ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی آبی بر آتش فتنه بود/ نقش آفرینی برخی خواص در فتنه 88

حماسه 9 دی آبی بر آتش فتنه بود/ نقش آفرینی برخی خواص در فتنه 88