مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:252022-12-29اقتصادي

هزینه 156 میلیارد ریالی در بحث بازآفرینی شهری


شهردار زنجان از هزینه 156 میلیارد ریالی در بحث بازآفرینی شهری در مناطق مختلف زنجان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در ارتباط با اقدامات صورت گرفته شهرداری در مورد بازآفرینی شهری اظهار کرد: در بحث بازآفرینی شهری 156 میلیارد ریال هزینه شده است که سبزه میدان را هم شامل می شود که 21 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و بودجه بازآفرینی شهری هزینه شده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه محله مسئاله بازآفرینی نجف آباد و کوی خان دره سی را هم داریم، گفت: ما در این حوزه نیازمند عنایت جدی در منطقه بی سیم هستیم و درخواست داریم از محل پروژه هاشمی نژاد به بازآفرینی کمک کنیم و اگر ساماندهی و تملکات انجام شود کمک بزرگی به آن منطقه خواهد شد.

وی گفت: سه طرح در منطقه بی سیم بوده است یکی خیابان 34 متری و دو پارک به مساحت 2600 و 3400 متر و تعریض خیابان جمهوری به طول 200 متر یک تحول اساسی در این منطقه ایجاد خواهد کرد که البته راهکار آن مشروط است.

فیروزفر با بیان اینکه بحث دوم جلسه هم مربوط به کوی وحدت است که آن قرار گرفتن خانه های مسکونی در حریم راه آهن است، افزود: از مدیر کل راه آهن هم درخواست کردیم که برای این کار راهکار ارائه دهند که البته در حال حاضر فقط مجوز تعمیرات ضروری را بدهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 156 میلیارد ریالی در بحث بازآفرینی شهری

هزینه 156 میلیارد ریالی در بحث بازآفرینی شهری