مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:152022-12-29اقتصادي

چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟


نویسنده کتاب «کسب و کارَت را قورت بده!» گفت: یکی از محورهای مورد اشاره در کتاب این است که چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟ - نویسنده کتاب کسب و کارَت را قورت بده! گفت: یکی از محورهای مورد اشاره در کتاب این است که چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟ حسن ایمانی نویسنده کتاب کسب و کارت را قورت بده! در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این کتاب گفت: عامل اصلی رشد و ترقّی بازار کسب و کار در جهان، از دیرباز تاکنون، ایده ها و خلاقیت هایی بوده که افراد ترقّی خواه و صاحبان کسب و کارهای مستقل از خود بُروز داده اند.

ایمانی با اشاره به اهداف این کتاب افزود: بر کسی پوشیده نیست که ورود به بازار کار، جز لاینفکی از زندگی بسیاری از انسان هاست.

حالا این وسط برخی افراد وارد مشاغل وابسته دولتی می شوند و برخی برای خود کسب و کار مستقلی راه می اندازند که هدف و روی سخن کتاب با افراد ترّقی خواهی است که کسب و کار مستقلی برای خود دارند.

این کسب و کارها می توانند در بخش های توزیعی، خدماتی و تولیدی دسته بندی شوند.

ایمانی گفت: در این بین برخی افراد، کسب و کار خود را از یک کارگاه به یک کارخانه توسعه می دهند، برخی به همان کارگاه کوچک تولیدی بسنده می کنند، برخی بر اساس خدمات نوین خود به درآمدهای خوبی می رسند یا عده ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟

چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟