مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 08:302022-12-29اقتصادي

لزوم تعیین قیمت محصولات کشاورزی توسط کشاورز


استاندار مازندران بر اصلاح فرایندها در قیمت گذاری محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: وقتی بسیاری از اقلام کشاورزی و باغداری مانند سم و کود با قیمت آزاد به دست تولید کننده می رسد لازم است قیمت تولیدات کشاورزی را هم کشاورز تعیین کند؛ - نه اینکه عده ای بدون اطلاع از وضعیت کشاورز خودسرانه اقدام به قیمت گذاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری برگزارشد، اظهار کرد: مازندران ظرفیت برخی تولیدات صنعتی را دارد سازمان صمت باید پیگیر افزایش مواد اولیه در استان باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی نیازمند حمایت دولت است، افزود: بخش خصوصی تمام قد آمادگی خود را در افزایش تولید داخل برای کمک به دولت اعلام کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار باید به جای تکرار مباحث گذشته ایده ای برای حل مشکلات ارائه شود، تصریح کرد: مازندران در بخش کشاورزی دارای چند مدل اقتصادی است اما به دلیل تصمیمات نادرست هر ساله برای فروش محصولات کشاورزی دچار مشکل هستیم.

این مسئول با تاکید براینکه در ستاد تنظیم بازار تصمیمات باید به سود تولید کننده و مصرف کننده باشد، گفت: برخی تصمیمات نادرستی که در این جلسات اتخاذ می شود نارضایتی مصرف کننده را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین قیمت محصولات کشاورزی توسط کشاورز

لزوم تعیین قیمت محصولات کشاورزی توسط کشاورز