مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 07:302022-12-29اقتصادي

90درصد هزینه های درمان ناباروری درمراکز دولتی اصفهان پرداخت میشود


مسئول بخش فوق تخصصی باروری و درمان ناباروری کلینیک حضرت مریم (س) اصفهان گفت: 90 درصد از هزینه های درمان زوج های نابارور در مراکز دولتی اصفهان پرداخت می شود.

- اصفهان - مسئول بخش فوق تخصصی باروری و درمان ناباروری کلینیک حضرت مریم (س) اصفهان گفت: 90 درصد از هزینه های درمان زوج های نابارور در مراکز دولتی اصفهان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبان ماه سال 79 نخستین عمل IVF در کلینیک حضرت مریم انجام شد که منجر به بارداری و تولد زنده شد .

از سال 1394 به همت خیران اقدام به بازسازی و توسعه کلینیک فوق تخصصی باروری و درمان ناباروی حضرت مریم گرفته شد این مرکز تنها مرکز دولتی است که از زمان ارائه ویزیت تا فرزند آوری با مبالغ دولتی به ارائه خدمت پرداخته است و بطور میانگین ماهانه یک هزار نفر ویزیت و مشاوره می شوند و در ماه بین 400 تا 500 عمل ناباروری( IVF و میکرواینجکشن و انتقال جنین) انجام می گیرد.

طرح حمایت از زوج های نابارور در مراکز دولتی در سال 95 مطرح شد و تا 85 درصد هزینه درمان های ناباروری توسط دولت پرداخت شد، درسال 99 تا 90 درصد هزینه ها تحت پوشش قرار گرفت و از فروردین امسال 90 درصد هزینه ها توسط بیمه ها پرداخت می شود.

در ارتباط با جزییات این کلینیک با مهناز فدایی، مسئول بخش فوق تخصصی باروری و درمان ناباروری کلینیک حضرت مریم (س) به گفت وگو نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90درصد هزینه های درمان ناباروری درمراکز دولتی اصفهان پرداخت میشود

90درصد هزینه های درمان ناباروری درمراکز دولتی اصفهان پرداخت میشود