مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 04:302022-12-29پزشكي

تشکیل قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت/ رشد 42 درصدی کشف تخلف


رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، از تشکیل قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان حیدری، در اجلاس معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: جهت هماهنگی بین دستگاه های ناظر، قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت در محل معاونت درمان وزارت بهداشت با حضور دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان نظام پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران تشکیل شده است.

وی افزود: تاکنون 23 جلسه قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت برگزار شده و بیش از 90 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده که قرارگاه نظارت بر درمان در تمامی دانشگاه ها نیز تشکیل شود.

حیدری ادامه داد: شاخص بازدید هدفمند که منجر به کشف تخلف و اقدام قضایی یا انضباطی شود از 5/7 درصد در سال گذشته به 7/8 درصد در 6 ماه اول سال جاری رسیده و 42 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی، 374 بیمارستان کشور در 6 ماهه اول اعتباربخشی شده اند، افزود: میانگین تحقق کل محورهای اعتباربخشی در 374 بیمارستان ارزیابی شده، 64.

62 درصد بوده است.

حیدری ادامه داد: در حیطه گردشگری سلامت، تعداد 220 مرکز درمانی از 35 دانشگاه و 27 استان، مجوز پذیرش بیماران بین الملل اخذ کرده اند و امیدواریم که شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت/ رشد 42 درصدی کشف تخلف

تشکیل قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت/ رشد 42 درصدی کشف تخلف